Lue keskustelun säännöt.
Mulla jatkuu kesän jälkeen työt!
17.06.2015 |
Ymmärrän olla kiitollinen ja iloinen työstä, etenkin tällaisina aikoina, kun jatkuvasti saa kuulla yt:stä ja irtisanomisista.
Mun toimeentulo on nyt vuodeksi eteenpäin turvattu! :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla