Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen pimennysverho hyvä?
14.05.2015 |
Laskosverhoa ei varmaan ruveta kattoon pulttaamaan eli joku kiskolle roikkumaan käyvä versio sen on oltava. Onko musta "liian musta"? Onko jonkun muun värinen yhtä paljon pimennystä antava?
Mistä ostamaan, Jysk?
Kommentit (3)
Meillä on beiget parhaillaan omassa makkarissa mutta ei nuo hirveästi pimenä...ja juurkin Hobbarista.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on tummanvioletti ja pimentää täysin.
Alue: Aihe vapaa
Ostin Hobby Hallista beiget pimennysverhot. Hyvin toimivat.