Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannuksen ajan kaupunkirauha on ohi

Vierailija
22.06.2015 |

Oli niin ihana rauha, kun kaupungista lähti maalle paljon porukkaa. Vain minä ja mamut/turistit jäimme. Mutta tänään ne ovat palanneet takaisin :( Olisivat jääneet sinne. Suurin osa suomalaisista ei osaa käyttäytyä.

Mutta olipa ihanaa niin kauan kun sitä kesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin pointti on, että siellä on ihmisiä, ryhmittyneenä samalle pienehkölle maantieteelliselle alueelle. Samantien voisi asua maalla. Oletko ap valemaalainen?

Vierailija
2/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Välillä voisi asua maalla, mutta sitten siellä on niitä ötököitä ja öttiäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:25"]

:DDD Välillä voisi asua maalla, mutta sitten siellä on niitä ötököitä ja öttiäisiä.

[/quote]

Tänä vuonna ei ole ollut paljon, ötökätkin vihaa jatkuvaa sadetta.  Maalla on kivaa. Eikä liikaa ihmisiä.

t. maalainen

Vierailija
4/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:25"]

:DDD Välillä voisi asua maalla, mutta sitten siellä on niitä ötököitä ja öttiäisiä.

[/quote]

Mitä ötököitä ja öttiäisiä?

Vierailija
5/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:25"]

:DDD Välillä voisi asua maalla, mutta sitten siellä on niitä ötököitä ja öttiäisiä.

[/quote]

Mitä ötököitä ja öttiäisiä?

[/quote]hyttyset, isot hyttyset, (daddy longlegs) muurahaiset, ampiaiset, koppakuoriaiset, hepokatit, heinäsirkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän