Lue keskustelun säännöt.
Olin vankina
25.01.2015 |
Vessassa monta tuntia! lukko oli jumissa ja puhelinkaam ei ollu mukana. Nukuin pyykkikasan päällä ja odotin että mies tulee töistä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla