Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko sairaskuluvakuutukselle heittää hyvästit?

Vierailija
23.02.2015 |

Hain Op-pohjolalta sairaskuluvakuutusta ja siihen piti täyttää sähköisesti terveystietokysely. Mulla on diagnoosina keskivaikea  masennus ja traumaperäinen stressihäiriö, nämä sinne rehellisesti laitoin. Mutta vakuutukselle saa varmaan heittää nyt sitten hyvästit? Vai onko joku saanut näillä diagnooseilla vakuutuksen? Aikomuksena ei ole käyttää vakuutusta näiden sairauksien hoitoon, vaan ihan jos sairastun muuten äkisti (poskiontelottulehdus, vti tms). Luotan enemmän yksityislääkäreihin kun julkiseen terveydenhuoltoon :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista en tiedä mutta viimeisen 5 vuoden aikana jos olet ollut sairaalahoidossa, et vakuutusta saa.

Vierailija
2/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:32"]Noista en tiedä mutta viimeisen 5 vuoden aikana jos olet ollut sairaalahoidossa, et vakuutusta saa.
[/quote]

En ole ollut sairaalahoidossa elämäni aikana :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vti ja poskiontelotulehdus liittyy masennukseen?

Vierailija
4/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:36"]Miten vti ja poskiontelotulehdus liittyy masennukseen?
[/quote]

Ei ne liitykkään, mutta olen kuullut että koko vakuutus voidaan hylätä (kai vakuutusyhtiö kohtaista??), jos on esim. masennus. En tiedä mikä logiikka tässä on..

-ap

Vierailija
5/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en saa koska mulla on hyvässä hoidossa oleva allerginen astma. Veikkaan että ei tipu masennusta sairastavalle vakuutusta.

Vierailija
7/7 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa evättiin sen takia että olin käynyt keskusteluterapiassa ilman mitään diagnoosia tai lääkitystä tai sairauslomia. Joten olen aika varma että masennusdiagnoosilla ei saa vakuutusta