Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 41+ sikiön syke?

Vierailija
17.03.2015 |

Paljon on normaali sikiön syke laskettuna aikana? Olen juuri käyrillä ja syke heittelee 120-155 välillä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kelloa ja kysy hoitajalta.

Vierailija
2/4 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

120-160. Vaihtelua pitää olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, syke nousi 117-168 välillä.

Vierailija
4/4 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei oikein liiku tai en jostain syystä tunne niitä ainakaan. Tuossa käyrällä olo aika myllersi kerran ja muutaman kerran ojenteli raajoja mutta alle 10 krt kumminkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä