Mitä mieltä tästä blogista?
Kommentit (8)
En oo ennen törmännyt, mutta eipä tuosta mitään ihmeellistä sanottavaa ole. Ihan hyvältä blogilta vaikuttaa mielestäni.
Samanlaisia on paljon, en muistaisi blogin nimeä enää huomenna.
Ihmettelen miten ostelee kokoajan kaikkea enemmän tai vähemmän kallista
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:01"]Ihmettelen miten ostelee kokoajan kaikkea enemmän tai vähemmän kallista
[/quote]
Hyvä palkka? Perintö? Voitto esim lotossa?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:01"]Ihmettelen miten ostelee kokoajan kaikkea enemmän tai vähemmän kallista [/quote] Hyvä palkka? Perintö? Voitto esim lotossa?
[/quote]
tietääkö kukaan mitä tekee työkseen?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:59"]
Mitä mieltä pitäisi olla?
[/quote] Kysyinpä vaan terveisin ap