Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vilkaan lapsen päiväkodin aloitus on sujunut?

Vierailija
29.08.2006 |

Meillä 2.3v todella eloisa ja vilkas lapsi (ei puhu juurikaan, ymmärtää aika hyvin puhetta). On kiltti, ei siis lyö ketään tai töni tai muuta. Mutta saattaa kiipeillä pk aidalla ja mietin myös että saattaa pyrkiä karkuun jne.



Itse olen aika piipussa tuon lapsen kanssa kun minulla on toinen lapsi erityislapsi, että harkitsen töihin menoa ihan sen takia, että saisin jotain " omaakin" . Tukiverkkoa meillä ei ole ja mies matkustaa paljon, joten kaikki kasaantuu minulle.



Miten teillä on mennyt joilla on eloisa lapsi aloittanut tarhan?



Kiitos kokemuksista!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää kovasti koska esikoiseni oli tosi rauhallinen ja hoitajien " lellikki" , joten tuleeko tästä kuopuksesta sitten silmätikku : (

-ap

Vierailija
2/2 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin pitävät vielä tarkemmin silmällä, toivottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan