Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän, koska voin alkaa treenata vatsalihaksia synnytyksen jälkeen?

Vierailija
29.08.2006 |

Synnärillä sanottiin,. että jos aloittaa liian pian, niin voi jäädä pömppömaha. Mulla kulunut nyt n. 2 kk synnytyksestä



Entäs juoksu ja hyppely? koska ne saa aloittaa?



Kiitos etukäteen!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voit kysyä lääkäriltä, että voiko jo aloittaa. Aloita ensin treenaamalla lantionpohjalihaksia.

Vierailija
2/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mene makaamaan selällesi ja nosta hiukan päätä ylöspäin samalla tunnustellen vatsalihaksia: siinä keskellä on about sormenlevyinen railo, koska vatsalihakset antoivat raskauden aikana periksi kasvavalle vatsalle juuri siitä kohti. Vasta kun railo on kadonnut, voit ruveta kunnolla treenaamaan suoria vatsalihaksia, vinoja voi varovasti treenata aiemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkitarkastus oli jo, mutt aunohdin kysyä.

Vierailija
4/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei muuten suomessa yleisesti tiedetä tai ainakaan siitä ei missään kerrota. Mutta kun olin synnyttänyt esikoiseni, asuimme saksassa ja siellä kaikille synnyttäneille järjestettiin 10-kerran kurssi, jossa harjoitettiin lantionpohjanlihaksia. Siellä fysioterapeutti kokeili jokaisen vatsan ja neuvoi kädestä pitäen tuon, mitä juuri kerroin eli kokeilemaan sitä railoa siinä keskellä.

Vierailija
5/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne kyllä neuvolassa eikä lääkäri sanonut mitään mistään ja itse unohdin kysyä. Kuinka kauan menee keskimäärin siiihen, että vatsalihakset palautuu?ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän