Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt tullut jotenkin normaalia aikaisemmin kylmä?

Vierailija
30.09.2014 |

Voi kun ois ihana sellainen syksy että ois joku 18 astetta ja ruska ja aurinkoista, tarkenis kevyissä vaatteissa. Tuntuu että nyt saa laittaa jo villakangastakian päälle ja siltikin palelee.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi