Itkettää puhelinliikeessä käymisen jälkeen
Olen liian herkkä. Kävin Saunalahti/Elisa liikkeessä ja oli niin kusipäinen ja ylimielinen palvelu, että liikkeestä lähtiessä alkoi itkettää. Miesmyyjä kyseessä. Mistä se johtuu, että usein siellä saa huonoa palvelua. Ei nyt aina, mutta joskus. Naiset ovat myös naisille mukavampia.
Kommentit (76)
Tuo on muuten ihan totta. Varsinkin tällainen ei niin nuori naisihminen saa ylimielistä ja alentuvaa palvelua. Itseäni kohdeltiin kuin idioottia viimeksi kun kävin Saunalahden liikkeessä. Sliipattu kukkopoika halusi myydä minulle hitaimman mahdollisen nettiliittymän älypuhelimeen, sanoi että "sinulla tuo netin käyttö nyt varmaan on aika vähäistä". Itse asiassa olen puhelimella jatkuvasti online, joten pieleen meni juipin oletukset. Noh, minulle soitti muutama päivä sitten Saunalahdelta erittäin mukava naismyyjä jonka kanssa päivitimme nettiyhteyden aktiivikäyttöön sopivaksi.
Itse on vielä nuori. En varmasti kylläkään myyjän mielestä sievä kun niin ilkeä oli. Halusi mut vaan äkkiä muiden asiakkaiden tieltä pois, vaikka olisin puhelin ostanut ja vaihtanut liittymän.
Ap
Laita palautetta!!
Naisethan ei ymmärrä pädien/puhelimien/kannettavien päälle paskaakaan. Siksi heille täytyy selittää ronskimmin. Plah!
T. Tietokonetta ostamassa ollut nainen joka sai yksinkertaisen myyntipuheen sijaan sellaista siansaksaa että tuntu vain kunhan lähden mahdollisimman kallis kone kainalossa kotiin. Miesmyyjä tuntui nauttivan "avuttomasta" otteestani koko kaupankäyntiin.
Et varmaan oo kaunis vai? Yleensä nuorena naisena saa juuri parasta asiakaspalvelua miehiltä.
Mä äänestän jaloillani. Menin kerran puhelinliikkeeseen, pari nuorta jannua vilkaisivat minua ja jatkoivat kälättämistä keskenään. Käännyin ympäri ja siirryin toiseen liikkeeseen, sain palvelua, ostin puhelimen.
No joo, itseäni ärsyttää nimenomaan alentuva suhtautuminen, oletus siitä etten ymmärrä tietotekniikasta tai ylipäätään tekniikasta yhtään mitään. Nykyään jos menen tietokoneliikkeeseen, teen heti selväksi etten ole mikään idiootti vaan tiedän tietokoneista aika hemmetisti ja tiedän mitä haluan ja mihin hintaan. Minua on turha yrittää hämätä kapulakielisillä myyntipuheilla. T:2
Vaihdoin keväällä Saunalahden liittymän DNA-han kun oli jatkuvasti ongelmia. Loppulaskun jälkeen tuli vielä hyvin erikoinen ajalta laskutuskauden päättymisen (ja liittymän sulkemisen jälkeen) tehty lasku jota kävin selvittelemässä. "Palvelu" nuorelta trendikkäältä mieheltä oli huonoa ja ylimielistä ja käskettiin ottaa verkon kautta yhteyttä. Se ei vain onnistunut kun en enää ollut Elisan/Saunalahden asiakas, en päässyt kirjutumaan palveluunsa.
Laita palautetta! Asiakaspalvelija on ollut todella kökkö ja ammattitaidoton.
Itse teen asiakaspalvelutyötä, ja minun työpaikallani asiakkaiden ylimielinen kohtelu ei tule kuuloonkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:48"]Et varmaan oo kaunis vai? Yleensä nuorena naisena saa juuri parasta asiakaspalvelua miehiltä.
[/quote]
Omasta mielestäni kyllä olen. Mutta niinkun sanoin kyseisen myyjän mielestä tuskin, kum niin ilkeä oli.
Ap
2 ja 8, olikohan teillä sama sama tyyppi riesananne :(
Totta hitossa laitt palautetta ko. liikkeeseen!! Vaikka ihminen olisi kuinka herkkä, nössöluonne mitä vaan - asiakas sinä olet etkä todellakaan saa lähteä itku kurkussa pois palvelun takia..
Ne vois oikeesti palkata noihin myymälöihin muitakin kuin noita "nälkäisiä nuoriamiehiä". Vinkki vaan Elisalle/Saunalahdelle.
Nim "hommissa ollut"
Ei kuulosta uskottavalta että myyjät siellä on tahallaan ilkeitä, ovat nimittäin provikka palkalla. Eivätkä varmasti koita myydä hitainta mahdollista nettiliittymää vaan juuri päinvastoin. Todennäköisesti AP on vain itse pahoittanut mielensä ihan oma aloitteisesti kun on vaan mennyt tekniikka yli hilseen. Itse meinasin ruveta itkemään kerran kun odotin vuoroani ja edelle ollut asiakas ei suostunut ollenkaan ymmärtämään wifin ja mobiilinetin eroa vaan väitteli myyjän kanssa vastaan, tableteissa tämä tekee ison hintaeron eikä ole mikään pikkujuttu. Stemppia seuraavalle asiakaspalvelijalle joka joutuu APn kaltaisten kanssa tuskailemaan.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:51"]Laita palautetta! Asiakaspalvelija on ollut todella kökkö ja ammattitaidoton.
Itse teen asiakaspalvelutyötä, ja minun työpaikallani asiakkaiden ylimielinen kohtelu ei tule kuuloonkaan.
[/quote]
Hyödyttääkö se palautteen laitto jos ne myyjät siellä vastaavat niihin? Sanoin haluavani ostaa puhelimen ja myyjä vaan naurahtaen hymähti tympääntyneenä "miks?"
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:43"]
Tuo on muuten ihan totta. Varsinkin tällainen ei niin nuori naisihminen saa ylimielistä ja alentuvaa palvelua. Itseäni kohdeltiin kuin idioottia viimeksi kun kävin Saunalahden liikkeessä. Sliipattu kukkopoika halusi myydä minulle hitaimman mahdollisen nettiliittymän älypuhelimeen, sanoi että "sinulla tuo netin käyttö nyt varmaan on aika vähäistä". Itse asiassa olen puhelimella jatkuvasti online, joten pieleen meni juipin oletukset. Noh, minulle soitti muutama päivä sitten Saunalahdelta erittäin mukava naismyyjä jonka kanssa päivitimme nettiyhteyden aktiivikäyttöön sopivaksi.
[/quote]
Miten siellä oli tuollainen myyjä? No, tuskin on kauan siellä töissä tuollaisella asenteella, kun heidän pitäisi saada myytyäkin tuotteensa ja palvelunsa. Ei nykyään enää pidetä töissä myyjää, josta tehdään valituksia ja joka ei tee tulosta.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:53"]
Ei kuulosta uskottavalta että myyjät siellä on tahallaan ilkeitä, ovat nimittäin provikka palkalla. Eivätkä varmasti koita myydä hitainta mahdollista nettiliittymää vaan juuri päinvastoin. Todennäköisesti AP on vain itse pahoittanut mielensä ihan oma aloitteisesti kun on vaan mennyt tekniikka yli hilseen. Itse meinasin ruveta itkemään kerran kun odotin vuoroani ja edelle ollut asiakas ei suostunut ollenkaan ymmärtämään wifin ja mobiilinetin eroa vaan väitteli myyjän kanssa vastaan, tableteissa tämä tekee ison hintaeron eikä ole mikään pikkujuttu. Stemppia seuraavalle asiakaspalvelijalle joka joutuu APn kaltaisten kanssa tuskailemaan.
[/quote]
Myös myyjän vastuulla on saada asiakas ymmärtämään asioita.
Kyllä siellä kuule on ylimielisiä asennevammaisia henkilöitä töissä. On fiksuja ja asiallisiakin, tottakai, valitettavasti eivät vain kaikki.
Tehkää kaikki valitus myymäläpäällikölle tai Saunalahdelle suoraan. Huonoa ja ylimielistä palvelua ei tarvitse sietää. Itse sain Saunalahdelta tosi ylimielistä palvelua muutama vuosi sitten, pyysin myymäläpäällikön paikalle ja tein valituksen. Pyysi anteeksi sen jälkeen, oli kuulemma huono päivä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:53"]Ei kuulosta uskottavalta että myyjät siellä on tahallaan ilkeitä, ovat nimittäin provikka palkalla. Eivätkä varmasti koita myydä hitainta mahdollista nettiliittymää vaan juuri päinvastoin. Todennäköisesti AP on vain itse pahoittanut mielensä ihan oma aloitteisesti kun on vaan mennyt tekniikka yli hilseen. Itse meinasin ruveta itkemään kerran kun odotin vuoroani ja edelle ollut asiakas ei suostunut ollenkaan ymmärtämään wifin ja mobiilinetin eroa vaan väitteli myyjän kanssa vastaan, tableteissa tämä tekee ison hintaeron eikä ole mikään pikkujuttu. Stemppia seuraavalle asiakaspalvelijalle joka joutuu APn kaltaisten kanssa tuskailemaan.
[/quote]
En kyllä tuollainen ollut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:25"]
Minäkin olen lähtenyt Leppävaarassa puhelinliikkeestä pois, kun myyjä oli seisottanut minua ainoana maksavana asiakkaana varmaan 20min edes katsomatta päin. MIespuolinen myyjä vain lörpötteli mitä ilmeisimmin kaverinsa kanssa, eivät edes olleet mitään pojankloppeja.
En saanut minkäänlaista huomiota koko sinä aikana, vaihdoin painoa jalalta toiselle ja odotin ja odotin. Lopulta lähdin pois ja kolautin oven kiinni. Pitäköön tunkkinsa, jos ei asiakas kelpaa. Olin ostamassa uutta puhelinta, mutta painuin niine hyvineni junalla Helsinkiin ostoksille.
[/quote] Nyt pitää kyllä ihmetellä, että oletko kenties mykkä ja kädetkin puuttuu? Jos ei ääni kuulu, niin aina voi nykästä hihasta.