Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää puhelinliikeessä käymisen jälkeen

Vierailija
29.09.2014 |

Olen liian herkkä. Kävin Saunalahti/Elisa liikkeessä ja oli niin kusipäinen ja ylimielinen palvelu, että liikkeestä lähtiessä alkoi itkettää. Miesmyyjä kyseessä. Mistä se johtuu, että usein siellä saa huonoa palvelua. Ei nyt aina, mutta joskus. Naiset ovat myös naisille mukavampia.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:41"]Naisille nyt on turhaa selittää mitään tekniikasta. Ostatte tuotteen ja mies voi sitten näyttää kotona miten pääsette esim tietokoneella nettikauppoihin ostamaan rättejä ja meikkejä, tai kuinka puhelimella pääsee av-palstalle haukkumaan miehiä. OK?
[/quote]

Satun olemaan nainen, ja olen ylläpitänyt muutamaakin nettikaupaa. Ja asentanut isälleni, poikaystävälleni, ja pikkuveljilleni tietokoneet käyttövalmiiksi, kun nämä eivät sitä ole osanneet tehdä. Perehdyn tässä parin vuoden sisään peliohjelmointiin, mutta kutistaako se liikaa virtuaalipippeliäsi, jos mahdollisesti sun pelaamia onilepelejä huoltaa nainen?

Vierailija
62/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:02"]

Itse kävin, yritin käydä, ostamassa Gigantista tässä viikko pari sitten, isäni tuli mukaan ainoastaan sen vuksi, kun hänellä ei ollut muutakaan tekemistä ja lähti sitten heittämään minua, ettei bussilla tarvitse kulkea. Katseltiin sitten puhelimia yhdessä, ja (mies)myyjä tuli avuksi. Kerroin, mitä ominaisuuksia puhelimessa pitäisi olla, ja tämän jälkeen myyjä esitteli ja kertoi isälleni eri puhelimista. Tuli vähän olo, että "hei minäkin olen tässä". Opiskelen viimeistä vuotta it-alalla, ja voin sanoa tietäväni tietotekniikasta isääni enemmän, joka ei osaa katsoa edes bussiaikatauluja netistä, vaan soittaa mielummin konttoriin, tai menee pysäkille katsomaan taulusta aikataulut. Hain sitten toisen myyjän avuksi, itselleni, ja sain puhelimeni. Olin jokatapauksessa ollut kahden puhelimen vaiheilla, mutta halusin päästä kokeilemaan kumpaakin ihan livenä ennen ostopäätöstä.

[/quote]Ja tällaista on Suomessa 2000-luvulla, järkyttävää!

[/quote]

Jos typerä naikkonen ei saa suutaan auki, ei se ole miesten vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:03"]

Itse kävin, yritin käydä, ostamassa Gigantista tässä viikko pari sitten, isäni tuli mukaan ainoastaan sen vuksi, kun hänellä ei ollut muutakaan tekemistä ja lähti sitten heittämään minua, ettei bussilla tarvitse kulkea. Katseltiin sitten puhelimia yhdessä, ja (mies)myyjä tuli avuksi. Kerroin, mitä ominaisuuksia puhelimessa pitäisi olla, ja tämän jälkeen myyjä esitteli ja kertoi isälleni eri puhelimista. Tuli vähän olo, että "hei minäkin olen tässä". Opiskelen viimeistä vuotta it-alalla, ja voin sanoa tietäväni tietotekniikasta isääni enemmän, joka ei osaa katsoa edes bussiaikatauluja netistä, vaan soittaa mielummin konttoriin, tai menee pysäkille katsomaan taulusta aikataulut. Hain sitten toisen myyjän avuksi, itselleni, ja sain puhelimeni. Olin jokatapauksessa ollut kahden puhelimen vaiheilla, mutta halusin päästä kokeilemaan kumpaakin ihan livenä ennen ostopäätöstä.

[/quote]

[/quote]Mistä kohtaa typerä naikkonen? Tarkoitin sovinistista asennetta, mikä ilmenee myös 62:ssa.

Vierailija
64/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä muuttui mies-nais-vastakkainasetteluksi? Alkoi ihan asiallisesti tai ainakin aiheessa pysyen.

Vierailija
65/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:12"]

Miten tämä muuttui mies-nais-vastakkainasetteluksi? Alkoi ihan asiallisesti tai ainakin aiheessa pysyen.

[/quote]

Koko tarina ona pelkän miesvihan lietsontaa. Montako naismyyjä kommenttia olet lukenut?

Femakot vääntää joka asian miesvihan lietsonnakseen

Vierailija
66/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:41"]Naisille nyt on turhaa selittää mitään tekniikasta. Ostatte tuotteen ja mies voi sitten näyttää kotona miten pääsette esim tietokoneella nettikauppoihin ostamaan rättejä ja meikkejä, tai kuinka puhelimella pääsee av-palstalle haukkumaan miehiä. OK? [/quote] Satun olemaan nainen, ja olen ylläpitänyt muutamaakin nettikaupaa. Ja asentanut isälleni, poikaystävälleni, ja pikkuveljilleni tietokoneet käyttövalmiiksi, kun nämä eivät sitä ole osanneet tehdä. Perehdyn tässä parin vuoden sisään peliohjelmointiin, mutta kutistaako se liikaa virtuaalipippeliäsi, jos mahdollisesti sun pelaamia onilepelejä huoltaa nainen?

[/quote]

Ja kuka uskoo sun pas*anjauhantaasi? Katsopas nyt koneelta, vaikka mitä kivaa zalandolla olisi nyt tarjouksessa. OK?

Vierailija
67/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, juurikin kodinkone/puhelin/tms liikkeissä saa niin huonoa palvelua naisena, että olenkin ulkoistanut kaiken kodintekniikan nettikauppoihin. Saa ainakin rauhassa vertailla, eikä tarvitse kuunnella mitään-sanomattomia myyntipuheita. Olen kiinnostunut spekseistä, en siitä minkä värinen laite on...

Yleensä olen saanut asiallista kohtelua tietokoneliikkeissä, kun olen komponetteja hakenut (jos pitänyt saada heti esm muistikampaa, kovalevyä taikka tuuletinta).

Vierailija
68/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:12"]

[/quote]

Koko tarina ona pelkän miesvihan lietsontaa. Montako naismyyjä kommenttia olet lukenut?

Femakot vääntää joka asian miesvihan lietsonnakseen

[/quote]Jospa naisasiakaspalvelijat eivät muuta suhtautumistaan asiakkaan iän tai yleensä habituksen perusteella. Ei täällä miesvihaa oe lietsottu vaan sitä toista.

Vierailija
69/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:51"]Laita palautetta! Asiakaspalvelija on ollut todella kökkö ja ammattitaidoton.

Itse teen asiakaspalvelutyötä, ja minun työpaikallani asiakkaiden ylimielinen kohtelu ei tule kuuloonkaan.
[/quote]

Hyödyttääkö se palautteen laitto jos ne myyjät siellä vastaavat niihin? Sanoin haluavani ostaa puhelimen ja myyjä vaan naurahtaen hymähti tympääntyneenä "miks?"

Ap
[/quote]

ei vastaa myyjät, vaan esimiehet.

Vierailija
70/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:03"]

[/quote]

[/quote]

Sain suuni auki, ja hain uuden myyjän :) Ensimmäisenä avuksi tullut ei vaikuttanut yhteistyöhalukkaalta.

Vierailija
71/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina puhelimet netistä ja teen etukäteen vertailun. Jos taas menen kauppaan tiedän silloinkin jo tasan tarkkaan mitä haluan. Ihan sama liittymien kanssa. En ole koskaan mennyt tuollaiseen puhelinliikkeeseen.

Vierailija
72/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:52"]2 ja 8, olikohan teillä sama sama tyyppi riesananne :(
[/quote] Taidat olla hieman pöljä.

Vierailija
73/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen saanut sieltä oikein hyvää palvelua, vaikka olenkin yli 50 v pullea täti-ihminen. 

Vierailija
74/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:48"]

Et varmaan oo kaunis vai? Yleensä nuorena naisena saa juuri parasta asiakaspalvelua miehiltä.

[/quote]Ja mitenkäs se kyseenalainen kauneus vaikuttaa hyvään asiakaspalveluuteen? Ei kai niissä liikkeissä asioinnissa mistään missikisoista ole kyse.

[/quote]

Itse tiedän hyvin tarkalleen sen eron, millaista palvelua miehiltä saa kun aiemmin oli ylipainoinen ja ruma, muodonmuutoksen jälkeen hoikka ja kaunis. Ihan järkyttävä ero siinä, miten miehet kohtelee jopa tavallisissa asiakapalvelutilanteissa, joissa oletuksena on kuitenkin että pitäisi suhtautua neutraalisti asiakkaaseen.

[/quote]
Toistan tämän. Esimerkiksi kaverilleni on tarjottu drinkkejä baarimikon toimesta, itselle ei koskaan. Kyllä se vaan on naamasta kiinni vaikka perusoletus on että esim. baarimikko tekee vaan työtään eikä yritä iskeä asiakkaitaan. Miksei samanlaista voisi olla vaikka ruokakaupassa tai puhelinkaupassa?

Vierailija
75/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunis, hoikka tai penaalin terävinkään kynä... Mutta sain Joensuussa Dna liikkeessä nuorelta pojalta erittäin hyvää palvelua enkä ollut ostamassa muuta kuin kalvoa älypuhelimen päälle. Kysyi hän sen verran että ootko meidän asiakas, siis Dna:n (ois varmaan liittyymää alkanut kaupittelemaan), sanoin että joo. Hän etsi minulle kalvoa, ei ollut sopivaa, sitten hän askarteli Samsungin toisen mallin kalvosta sopivan ja laittoi paikalleen. Tästä on joku aika, mutta mieleen jäi hyvänä palveluna ja oon muistanut kehua liikettä eteenpäin.

No mutta sitten Gigantti... Se on aina perseestä.

Vierailija
76/76 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskunuoret eivät halua myöntää, etteivät osaa jotain eivätkä myöskään haluaisi kysyä keneltäkään neuvoa, vaan vain selvitä tilanteesta asiakkaan kustannuksella. Kasvaminen on vielä kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän