Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prepaid liittymät, ovat käytössä ok? Lapsille ajattelin hommata, saisi saldot pysymään kurissa. Kokemuksia?

Vierailija
29.08.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma on ollut, että ei toimi ulkomailla.



Eipä tarvitse pelätä satojen eurojen laskuja!

Vierailija
2/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaista puheaikaa. Tosin puhelut on aika kalliita, jotain 16 snt/min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on pelannut. 20 euroo kuussa riittää. Alkuun meillä oli saunalahden normaaliliittymä, jossa oli saldoraja. Mutta kun se ei heti meni ylityksen jälkeen kiinni, vaan viiveellä, ja sitten tulikin aikamoisia laskuja muutamaan otteeseen. Oli tilaillut soittoääniä ym. Suurin lasku oli melkein 50 euroa. Ei vienyt meitäperikatoon, mutta mä ajattelin että en jää vielä isompaa odottamaan, ja hankin sen prepaidin.

Vierailija
4/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tilannut limukoita koulun automaatista, soittoääniä ym. Asiakaspalvelusta sanotaan, että ei voida auttaa, tokihan palveluntuottajalle on maksettava kun on kerta tuotteen saanut.

Suosittelen sitä pre-paidia.

Vierailija
5/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hyvin on pelannut. 20 euroo kuussa riittää. Alkuun meillä oli saunalahden normaaliliittymä, jossa oli saldoraja. Mutta kun se ei heti meni ylityksen jälkeen kiinni, vaan viiveellä, ja sitten tulikin aikamoisia laskuja muutamaan otteeseen. Oli tilaillut soittoääniä ym. Suurin lasku oli melkein 50 euroa. Ei vienyt meitäperikatoon, mutta mä ajattelin että en jää vielä isompaa odottamaan, ja hankin sen prepaidin.

Vierailija
6/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me mitään avuttomia olla, oli vaan ihan helppo mennä ärrälle ja ostaa puheaikapaketti. Nykyään ladataan netistä sitä puheaikaa, ja se on sitten siinä. Ei laskuja jälkikäteen.

Ja toisaalta on hyvä että prepaidiin ei saa mitään estoja, oppiipahan lapsikin sitten sen että, kun tilaa kallista, niin on puheaika vähän ajan päästä loppu ja lisää ei vähään aikaan tule. Meillä tää oli ainakin ihan paras ratkaisu. Alkuunhan se tilas prepaidillakin niitä soittoääniä, ei tilaa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailukysyiset hinnat minusta. joka ilta 18-08 puhelut ja tekstarit 6c min, viikonloput pe illasta ma aamuun sama juttu. normihinnat 12c min puhelut ja 8c tekstarit. jos joka kuukausi lataa saldoa, saa 5 ilmaista siihen päälle, 100e edestä yht. gomobilen sivulta voi lisäksi lähettää omalla numerollaan rajattomasti tekstareita ilmaseksi. meille nää liittymät ostettiin kun sen alotuspakkauksen sai vitosella, normaalisti 10e. mukana 5e puheaikaa.

Vierailija
8/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkään kun biletän ja baareilen paljon, niin mukvampi pitää halpaa perus puhelinta, jossa prepaid liittymä, koska jos känny nyysitään sen menetys ei ole suuri (halpa puhelin ja liittymä josta ei voi tehdä suurta laskua).



Meillä lapselle laitettiin myöskin Prepaid liittymä kännyyn. Minusta ihan fiksua lapselle. Tuota on helppo latailla, eikä tule laskuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertakaikkiaan pysty hallitsemaan muuten puhelinlaskuani,olen kännykkäriippuvainen.

Vierailija
10/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla (2) on ja saldokin kestää jopa useamman kuukauden alkuun. Ja hyvä on se kun saldo on loppu puhelin voi vastaanottaa puheluita. Eli saan lapseen yhteyden vaikka saldoa ei olisi jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun soneran liittymään tuli markka-aikana 7000 lasku ja olin liittymän vielä SULKENUTKIN!

Olin asiasta kuluttaja asiamieheen yhteydessä ja lakimies sanoi, että jos asiasta lähtee käräjille, niin vastapuolella on sellaiset lakimiehet jotka kyllä vääntävät asian niin, että soitot on tulleet meiltä ja tuon 7000mk on pieni summa mitä riita-asia tulee lopulta maksamaan.



Olin soitellut seksipuhelimiin yms keskellä TYÖPÄIVÄÄ mm(Kännyykkä aina töissä silmieni ulottuvilla) ja 4-5 aikaan yöllä olin myös soitellut läähätyspuhelimiin.



Minkäs teet, kun viisaampi sanoo, että ei kannata alkaa noin pienen summan takia riitelemään.

Niinpä lakimies saa tuon suurinpiirtein viikossa....