Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi helvetissä olen saanut kaksi spämmiviestiä, kun rekistöröidyin ebayhin?
18.09.2006 |
Siis tarkoitan noita huijausviestejä. Ensin tuli " ebayltä" viesti, että tunnukseni suljetaan, jos en vastaa viestiin 72 tunnin sisällä ja toinen viesti tuli " paypalilta" ja siinä pyydettiin jotain tunnistautumista tms. Poistin kuitenkin molemmat viestit tekemättä mitään. Mulla on saunalahden sähkis ja nuo olivat ekat spämmiviestit, aikaisemmin noita ei ole tullut. Mutta miksi noita alkoi nyt tulla? Toivon mukaan niitä ei tule lisää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa