Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pikainen: Mitä evästä karpille töihin?
Kommentit (5)
Kait minä sitten taas salaattia vaan teen. Grillibroiskua tuolla ei taida olla ennen klo 8 ja minä hilpaisen kaupan puolelle NYT.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kreikkalainen vaikka. mä käyn usein kiireessä heseltänappaamassa sen katkaravun ja syön sen ilman sitä pullanpalasta. tai partajogua ja marjoja? leipäjuustoa? karppipitsaa?
http: //karppaus. info/forum/viewtopic. php?p=185673&highlight=&sid=bde623300dffe77c241123c285a7e2d4
Alue: Aihe vapaa
toivon samalla ettei kukaan lausu ääneen sanaa raejuusto. Karpit mainostavat raejuustoa niin usein, että tuntuu kuin se olisi vastaus kolmansien maiden köyhyyteenkin.