Lue keskustelun säännöt.
missä vaiheessa vauvalle ns kunnon ateriarytmi
11.09.2006 |
eli kun olette aloitelleet kiinteitä, niin missä vaiheessa niitä alkaa menemään enemmän ja milloin kannattais ottaa kuvioon säännölliset ruoka-ajat, esim aamupala
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla