Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täti-ihminen, miten mennyt vkl?

Vierailija
18.02.2024 |

?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti. Lauantaina sali, sauna ja viiniä, tänään pitkä kävelylenkki ja nyt teetä. N39

Vierailija
2/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedian mukaan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä ja hyvin. Entäs setä miehellä?

Vierailija
4/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täti-ihminen. Oletitko sitten jokaisen tänne kirjoittavan olevan sellainen?

Vierailija
5/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää tänään, kun eilen touhotin koko päivän. Päivähän siinä meni, kun suunnitteli imurointia, mutta nyt tuleekin nukkumaanmenoaika. Pesin kuitenkin astiat ja jääkaapin, niin ei ihan jouten mennyt koko päivä, mutta kaiken muun ajan olen makoillut ja katsonut tv:tä, koska tuollaiseen ei ole ollut vuosikausiin aikaa. 

Vierailija
6/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole täti-ihminen. Oletitko sitten jokaisen tänne kirjoittavan olevan sellainen?

No sitten ei kysytty sulta. 

Vierailija
7/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään hiihtämässä 50 kilsaa. Eilen aamulla ratsastin pari hevosta. Olen lisäksi siivonnut, käynyt ulkoilemassa koirien kanssa ja tehnyt täydennysopintojani. En ole jaksanut laittaa ruokaa, joten olen syönyt valmissalaatteja.

Huomenna töihin taas, onneksi on etäpäivä. 

Vierailija
8/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Mitä sitten?

Vierailija
9/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täti oli koko vkl uuden rakastajan kanssa.

Vierailija
10/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täti on mökillä. Saunoo ja katsoo netflixiä. 

Vierailija
11/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kiitos, elokuva, parit drinkit ja ulkoilua. Mites sulla?

Vierailija
12/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina; ystävättären kanssa naamiais-karnevaali discossa. Omalla autolla, koska en käytä alkoholia. Yritettiin bongata söpöjä miehiä. Niitä oli vähän liikkeellä. Ehkä sään takia..?

Lauantaina; avannossa ulkoilmasta. Sitä ennen tankkasin auton paljain jaloin ja lahkeet käärittynä. Vettä oli melkein auton kynnykseen asti ja bensa loppumassa. Sitten kotona Tinderiä. Koiran kanssa extra pitkä lenkki. Nukuin pitkät päikkärit.

Sunnuntaina: avannolla. Otin aurinkoa tunnin ja kastauduin kaksi kertaa. Kotimatkalla pyöräytin Shitikan vastaantulijoiden puolelle penkkaan. Loputkin muoviosat irtosivat nokalta. Leivon myös pullaa siivosin ja tuuletin petivaateet. Sunnuntai on vielä kesken, mutta ehkä sokkotreffeille yhden hyvän näköisen miehen kanssa.

Oliko kysyttävää?

Vierailija
13/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis paljain jaloin tankanneen tädin ikä 56 v.

Vierailija
14/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asennellut uuteen läppäriini kaiken näköisiä ohjelmia. Puuha on vielä kesken.

Vierailija
15/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täti virkannut kummitytölle revityistä erivärisistä lakanoista pyöreitä retro kylppärinmattoja. 

Vierailija
16/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin punk-keikalla ja harrastin seksiä uuden tuttavuuden kanssa. 

N51.

Vierailija
17/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, kiitos. Eilen ystävän kanssa sushibuffetissa, tänään töissä. Edessä pari vapaata. Illan aion maata palstalla, samalla wokkailen tässä setäihmiselle.

Vierailija
18/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu on mennyt pihatöissä eli hiekkaa sinne ja soraa tuonne, hyvä kun on housuissa jo ennestään, niin riittää, että  puntinraosta vähän pudottelee. Samalla olen laitellut kasvihuonetta keväisempään kuntoon ja pyydystänyt jäniksen vanhanaikaisesti ansalangalla. Iltapäivällä ompelin itselleni taskullisen tätitunikan (huppuversio) ja leivoin omenakakun. Kohta katson Loven ja sen jälkeen Sanansaattajat ja neulon sukkia.

Vierailija
19/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luokitellaan täti-ihminen?

Vierailija
20/62 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kokkasin ystäväpariskunnalle, syötiin,juotiin viiniä ja parannettiin maailmaa. Lauantaina lapsenlapsen kanssa uin, leikin, luin ja ihmettelin maailmaa. Tänään olen käynyt kävelyllä ja kirppiksellä sekä siivoillut ja pyykännyt. Huomenna töihin. 

Täti 60v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän