Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Näin painajaista: myöhästyin lomalennolta.
07.07.2014 |
Mies ja lapset ehti kyytiin mutta itse myöhästyin, kun joku tullivirkailija tuli vielä portille selittämään jotain passistani.
Aamulla herättyäni mietin käytännön kysymystä, että jos ottaisin minkä vaan lennon perheen perään samaan kohteeseen, saisinko tulla sillä omalla lomalennollani takaisin, vaikka lipun idea on, että ne käytetään järjestyksessä? Ts. olenko "käyttänyt" menomatkani lomalennosta, jos olen tehnyt check innin, mutta silti jäänyt koneesta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa