Jos olisitte hotellissa?
Jättäisittekö 4vuotiaan tunniksi nukkumaan, illalla jos kävisitte parilla paukulla aulassa?
Kommentit (10)
En mä jättäis. En pystyis yhtään rentoutumaan. Hyvä kun uskallan mökillä jättää viisivuotiaan nukkumaan itkuhälyttimen kanssa kun itse istun nuotiolla näköetäisyydellä mökkiin.
En edes pariksi minuutiksi tai edes vanhempaa. En ole jättänyt.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:20"]
Mitä tapahtuikaan Madeleinelle?
[/quote]
pah, vanhemmat tappoivat vahingossa Madeleinen. Liikaa unilääkettä.
No en. Lapsi vieraassa paikassa ja kuitenkin mahdollista, että heräisi kesken unien. Huomaisi olevan yksin. Itku tulisi. Paniikki. Lähtisi käytäville...
Eikä sitä lasillista voi ottaa siellä hotellihuoneessa?
En missään nimessä. Kamala ajatus! Oluet voisin ostaa hotellihuoneeseen, jos jotain pitäisi saada...
En.