Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla nukut nyt helteellä? Alasti? pikkupöksyissä? lakanan alla? lattialla?

Vierailija
23.07.2014 |

Ikkuna auki?

Vai miten helpotat oloasi?

Mä nukun lyhyt yöpaita päällä ja ohuen lakanan alla, jonka potkin välillä lattialle. ;-)

Onneksi kattotuuletinkin viilentää. :-)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastointi päällä, peitto päällä, ilman vaatteita.

Vierailija
2/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut evakkoon olohuoneeseen ja nukun siellä alasti parvekkeenovi auki (naapureilla ei siis ole mahdollisuutta nähdä parvekkeenovesta tai ikkunasta sisään). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:01"]

Alasti, kuten aina. Samoin mies.

[/quote]

Ihan urpoo jotain vtun kassihikee ja pershikee. Varmaan haisette ihan vtun pahalle ja sänkynne myös.

[/quote]

Sulla on näköjään joku ongelma ihmisen luonnolliseen alastomuuteen? :D

[/quote]

Varmaan pieraset ripulia ja menkkaa ja valkkarii(siis sitä pillusta tulevaa) lakanalle. Onkopersekarvat kassihiet nahkasohvalla. Se vako haisee, jos on käyny justa paskalla. Haista vaikka miehes karvapersettä.

[/quote]

Äitis tais huutaa sua, menehän syömään.

Vierailija
4/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti pussilakanan kanssa, en välttämättä sen alla. Kaikki ikkunat auki, jos vaikka sattuis tuulemaan niin joku viileä henkäys eksyisi makkariinkin.

Vierailija
5/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti kuten aina, peitto jalkojen välissä. Mies on nukkunut pari yötä sängyn vieressä lattiallakin, sanoi että ei hikoile yhtään niin paljoa. Nyt raahattiin patja olkkarin lattialle kun esikoinen on kuumeessa ollut ja tulee testattua että onko viileämpää.

Makkarin ikkunaa ei olla voitu nyt pitää auki kun parikuinen nukkuu siellä ja herää heti jos on vetoisaa.

Ja kun joku oli huolissaan tuosta alastomuudesta niin ainoastaan menkkojen aikaan nukun pikkarit jalassa koska käytän öisin sidettä, tamponia ei suositella ympäri vuorokauden.

Vaatteet päällä nukkuvat, haudutatteko paikkoja ympäri vuorokauden vai kekkuloitteko sitten päivällä ilkosillanne?

Vierailija
6/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti ikkunaluukku auki normaali peitto jalkojen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti, kuten aina. Samoin mies.

Vierailija
8/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupöksyissä. Mulla on katutason kämppä. Verhot aika ohuet... Toivottavasti ei ohikulkijat älyä vilkuilla sisään. Toisaalta en tiedä, näkeekö ne edes pimeään kämppään. En yksinkertaisesti voi nukkua peiton kanssa. Itse asiassa olen nyt päiväsaikaankin pelkissä alushousuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin yleensäkin, toppi ja shortsit. Kivitalo ja ikkunat pohjoiseen niin ei ole kuuma. Mutta poikaystävän luona on aivan tuskaa, ja ikkuna antaa vielä isolle tielle jossa autoja menee läpi yön. Siellä nukun alasti ja seksikin on jätetty suosiolla välistä pahimpien helteiden ajaksi.

Vierailija
10/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:01"]

Alasti, kuten aina. Samoin mies.

[/quote]

 

Ihan urpoo jotain vtun kassihikee ja pershikee. Varmaan haisette ihan vtun pahalle ja sänkynne myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

teippaan itseni kattoon

Vierailija
12/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:01"]

Alasti, kuten aina. Samoin mies.

[/quote]

 

Ihan urpoo jotain vtun kassihikee ja pershikee. Varmaan haisette ihan vtun pahalle ja sänkynne myös.

[/quote]

Sulla on näköjään joku ongelma ihmisen luonnolliseen alastomuuteen? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:01"]

 

Alasti, kuten aina. Samoin mies.

 

[/quote]

 

 

 

Ihan urpoo jotain vtun kassihikee ja pershikee. Varmaan haisette ihan vtun pahalle ja sänkynne myös.

[/quote]

 

Sulla on näköjään joku ongelma ihmisen luonnolliseen alastomuuteen? :D

[/quote]

 

Varmaan pieraset ripulia ja menkkaa ja valkkarii(siis sitä pillusta tulevaa) lakanalle. Onkopersekarvat kassihiet nahkasohvalla. Se vako haisee, jos on käyny justa paskalla. Haista vaikka miehes karvapersettä.

Vierailija
14/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:05"]teippaan itseni kattoon

[/quote]

Eikö katonrajassa oo vielä kuumempi? :-O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:01"]

 

Alasti, kuten aina. Samoin mies.

 

[/quote]

 

 

 

Ihan urpoo jotain vtun kassihikee ja pershikee. Varmaan haisette ihan vtun pahalle ja sänkynne myös.

[/quote]

 

Sulla on näköjään joku ongelma ihmisen luonnolliseen alastomuuteen? :D

[/quote]

 

Varmaan pieraset ripulia ja menkkaa ja valkkarii(siis sitä pillusta tulevaa) lakanalle. Onkopersekarvat kassihiet nahkasohvalla. Se vako haisee, jos on käyny justa paskalla. Haista vaikka miehes karvapersettä.

[/quote]

Mulla ei ole miestä. En ole ton alkuperäisen tekstin kirjoittaja. Menkkojen aikaan on tietenkin hyvä käyttää pikkuhousuja. Mutta mulla on terve toimiva perse. Ei tule ripulia pierun mukana. Ihan siistiä on.

Vierailija
16/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti mahallaan, peitto toisen jalan alla. Mutta nukun kyllä aina alasti, talvisin vaan peiton alla.

Vierailija
17/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset yleensä alasti kotonaan ole. Ainakin fiksummat pitää paidat ja kalsarit päällä.

Ei koti mikään luonto ole jossa kävellään neljällä jalalla ja pakotaan keskelle mattoo

Vierailija
18/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden joka yö kuulennolle, siellä on mukavan vilpoista.

Vierailija
19/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti paksun peiton alla. Aulassa partsin ovi auki,  huoneessa tuuletusikkuna ja paljon parjattu, ihan ehdoton kattotuuletin niin tulee jo kylmäkin.

Vierailija
20/27 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yöpaita ja peitto. Meillä on ilmastointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän