Lue keskustelun säännöt.
Mitä laittaa eskarilaiselle päälle metsäretkelle ja +25?
22.05.2014 |
Voiko metsäretkellä olla t-paita ja shortsit? Vai pitääkö olla pitkää päällä kuten metsävaelluksilla yleensä ajatellaan?
Huomenna tänne luvattu hellelukemia ja pitkät housut tuntuvat tosi liioiteltuilta..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En laittaisi. Laittaisin ohuet verkkarihout tai sen tyyliset ja ohuen puuvillatrikoo paidab pitkillä hihoilla sekä lippsi ja lenkkarit.