Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laittaa eskarilaiselle päälle metsäretkelle ja +25?

Vierailija
22.05.2014 |

Voiko metsäretkellä olla t-paita ja shortsit? Vai pitääkö olla pitkää päällä kuten metsävaelluksilla yleensä ajatellaan?

Huomenna tänne luvattu hellelukemia ja pitkät housut tuntuvat tosi liioiteltuilta..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi. Laittaisin ohuet verkkarihout tai sen tyyliset ja ohuen puuvillatrikoo paidab pitkillä hihoilla sekä lippsi ja lenkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi