Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10-vuotiaan pojan ihonhoito ja hygienia.

Vierailija
15.07.2014 |

Nyt on käyny niin, että 10-vuotiaan poikani hiki on alkanut haiskahtaa ja ihoon on alkanut tulla näppylöitä. Millähän sitä nyt sitten alkaisi hoitaa? Ihan vedellä on tähän asti pessyt kasvonsa. Meillä käytetään luomukosmetiikkaa, joten jos sellaisista on vinkkejä, niin otan mielelläni vastaan. Jos naamaa aletaan nyt saippualla pestä, niin varmaan sit joku kosteusvoide pitäisi hommata myös? Entä mites dödö, joko sitä alkaisi käyttää? Voi voi, olisin vielä toivonut, että näiden asioiden kanssa olisin saanut vielä pari vuotta armon aikaa :) 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla