Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Läskivero
Kommentit (5)
Osa veroprosentista painoindeksin mukaan. Vähentää myös tukia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä läskit maksaa enemmän veroa makeisverojen yms muodossa. Makeisverojen nostettiin juuri-pääsikö unohtumaan????!!!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:03"]
Kyllä läskit maksaa enemmän veroa makeisverojen yms muodossa. Makeisverojen nostettiin juuri-pääsikö unohtumaan????!!!
[/quote]
Taidat olla uusi täällä, kun et vielä tiedä että läskit eivät koskaan syö karkkia vaan ainoastaan terveellistä kotiruokaa.
Alue: Aihe vapaa
Kannatan!