Lue keskustelun säännöt.
Hei te 00-luvulla syntyneet! Mistä olette katkeria äideillenne?
23.07.2014 |
Otsikosta voi jo päätellä, että tämä ketju on hieman aikaansa edellä. :) Siksipä hyvät arvaukset, ennustukset ja silkka fiktiokin on tervetullutta.
Haluan myös korostaa, että tämän ketjun otsikon yhteneväisyydet muihin mahdollisiin ketjuihin ovat täysin fiktiivisiä ja lukijan omassa päässä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla