Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks vitussa mun muija on vauva.fi riippuvaine

Vierailija
15.07.2014 |

Mikä neuvoksi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kulta <3

Vierailija
2/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone takavarikkoon ja irtisano nettisopimus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö av-palstan mammojen miehille perustaa tukipuhelin, veikkaan että meitä kadotettuja on paljon

Vierailija
5/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:37"]Pitäiskö av-palstan mammojen miehille perustaa tukipuhelin, veikkaan että meitä kadotettuja on paljon

[/quote]

Oma mies katto vähän pitkään ku aloin pyörii täällä mut on nyt oppinut menee suoraan muroon, kun näkee ettei mua saa täältä irti revittyä vielä hetkeen :D Et sinnekkin linkki ois ihan hyvä olla, siinä ootellessa.

Vierailija
6/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tuli riippuvaiseksi viikko sitten ku eksyin tänne

T. Mies 32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks kun sä ole xbox-riippuvainen. Yksinänhän tässä olisi ilman av:ta.

Vierailija
8/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika moni täällä kans tuntuu olevan siksi, että on tyytymätön parisuhteeseensa ja tää on yks tapa paeta arkea. Ap, onko teillä kaikki suhteessa hyvin? Kuinka itse käytät aikaasi kotona? Jos viet naisesi ulos syömään, etköhän saa hänet täältä palstalta irrotettua... ;) Mä aloin käymään täällä kun tajusin että mieheni mielummin elää itse virtuaalitodellisuuden pelikavereiden kanssa kotonamme. Niin jotainhan sen peliajan aikana piti tehä. Ja sit mies alkoikin vinkumaan jos en HETI HÄNEN lopettaessaan pelinsä ollutkaan valmis tekemään jotain. Ei väliä että satoja kertoja hänen pelinsä esti meidän menoja jo ennen palstailuakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi miesten kanssa telakoituva ja lasten vanukkaat syövä narsissi niin ei susta niin paljon juttua tänne tarvitsisi kirjoittaa.

Vierailija
10/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat yksinkertaisuuteen tyytyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme