Lue keskustelun säännöt.
Tällä paikkakunnalla on hassu tapa puhua!!! :D
04.09.2006 |
Täällä laitetaan useaan sanaan -loita pääte. esim. Euroloita, markkaloita, rahaloita, muksuloita...
Mistähän lienee tuokin peräisin?
Kommentit (2)
Mistähän ne murresanat ja murreilmaisut on peräisin, ne nyt vaan on kehittyneet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taitaa sitten olla muu kuin paikkakuntainen juttu.