Lue keskustelun säännöt.
en jaksa 5 vuotiasta!?
15.07.2014 |
Aamulla ärsyttää tahallaan siskoaan irvistelemällä, ei osaa syödä,se kestääääää. Pienen pieniä haukkuja ja unohdetaan syödä. Kun käsken mennä pukemaan,niin vartin jälkeen istuu vaatteiden vieressä. Ei mitään yritystä. Valehtelee koko ajan. Kun menen pois päin alkaa tapahtua,kiljuu riehuu ihan mitä vaan luulee etten näe. Tässä siis alle tunnin saldo ärsytyksistä. Ei ei ei jaksa :(
Kommentit (5)
Laita päiväkotiin. Oppii olemaan ryhmässä, leikkikavereita, säännöllisyys kuten ulkoilut ja ateriat. Ole läsnä lapsesi kanssa, rakkaus ja rajat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pari tuntia päivässä sidottuna komerossa, niin oppii oleen.
En minäkään jaksa omaani. En tiedä helpottuuko tilanne ikinä.
pelolla lasta hallitaan.