Lue keskustelun säännöt.
Mikä ihmeen uutisoinnin aihe tämä on?
19.06.2014 |
eikö tuo ole itsestään selvyys, että jos tulee kentälle myöhässä niin ei pääse koneeseen? Ja ostaa ne halvimmat liput niin niissä ei ole vaihto- ym. mahdollisuuksia (ainakin netistä ostettaessa sanotaan selkeästi).
Eikö ole myös itsestään selvää, että kentälle kannattaa lähteä ajoissa ja varata reissuun myös sen verran ylimääräistä, että ehtii koneeseen vaikka jotain ylimääräistä matkan varrella tapahtuisikin?
Miksi ihmeessä tästä on nyt pitänyt tehdä juttu iltapäivälehteen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja linkki jäi puuttumaan :)
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2014061918423675_ma.shtml