Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako juoda?

Vierailija
17.06.2014 |

Tommonen jääkaapissa säilytettävä maitokahvijuoma jäi laukkuun 5-6 tunniksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti.

Vierailija
2/5 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko kakkonen vastuun, jos nyt juon sen ja kuolen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siihen nyt ainakaan kuole :D saattaa masu mennä kipeeksi/löysäksi.

Vierailija
4/5 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti luulin, että voi kuolla. Henki vielä pihisee kuitenkin.

Vierailija
5/5 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne niin nopeasti pilaannu. Käytän vanhoja elintarvikkeita jatkuvasti, kuumennus tappaa bakteerit. Parasta ennen 2012 lääkkeitä. Koskaan ei ole ollut pahoja oireita. Ei luolaihmisillä ollut jääkaappia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme