Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista työ kaupan kassalla? Pystyykö vaikuttamaan omiin työvuoroihin?

Vierailija
03.09.2006 |

Itselleni elämntilanteen vuoksi sopisi kaikista parhaiten aamuvuorot... toki siis muutkin... Tuntipalkka esim. S-marketissa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuorot on halutuimpia joten niitä on kaikkein vaikeinta saada. Yleensä vuorot jaetaan tasaisesti kaikille.

Vierailija
2/2 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan saanut valita vuoroja, ja mulla oli vain kaksi aamuvuoroa koko kesänä! Yhtäkään kokonaan vapaata viikonloppua ei myöskään ollut.



Meidän kaupassa ainoastaan päällikkö teki vain aamua. Kassat tekevät kaikkia vuoroja ja iltoja on eniten, koska iltaisin käy eniten asiakkaita.



Aloituspalkka TES:n mukaan on joku 7 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi