Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksplussalta kopioitu. Juuri näin se on.

Vierailija
10.09.2006 |

TÄRKEINTÄ EI OLE...



Tärkeintä ei ole,

että vauva on terve

Tärkeintä on jäädä henkiin

Tärkeintä ei ole saavuttaa

neuvolakirjan jokaista

kohtaa " normaaliin tahtiin"

Vaan olla

oman neuvolakirjansa Indiana Jones

Oman elämänsä sankari

ja vähän muidenkin

aika paljon muidenkin



Tärkeintä ei ole olla sitä

mitä muut toivoivat

luulivat tai odottivat

Tärkeää ei ole olla

kummankaan näköinen

Tärkeää on olla

oman itsensä näköinen

ja pitää vahvasti

kaksin käsin kiinni siitä

mitä elämäksi sanotaan



Tärkeintä on olla

yhdessä ja jaksaa

Olla paikalla silloin

kun välittämistä jaetaan

Tärkeintä on kuulua johonkin

ja hengittää samaan tahtiin

sen porukan kanssa

jota myös perheeksi kutsutaan.





tekijä tuntematon

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu " hinnalla millä hyvänsä" . En haluaisi itseäni tai lastani pidettävän keinotekoisesti hengissä vain hengissä olemisen takia. Elämässä täytyy olla mielekkyyttä ja hyvä terveys on siinä tärkeässä asemassa. En aio enää lapsia yrittää saada, mutta jos nyt vahinko kävisi ja syntyisi joku ihan minikeskonen, pyytäisin, ettei elvytystä edes aloiteta. Noin esimerkiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän