Kaksplussalta kopioitu. Juuri näin se on.
TÄRKEINTÄ EI OLE...
Tärkeintä ei ole,
että vauva on terve
Tärkeintä on jäädä henkiin
Tärkeintä ei ole saavuttaa
neuvolakirjan jokaista
kohtaa " normaaliin tahtiin"
Vaan olla
oman neuvolakirjansa Indiana Jones
Oman elämänsä sankari
ja vähän muidenkin
aika paljon muidenkin
Tärkeintä ei ole olla sitä
mitä muut toivoivat
luulivat tai odottivat
Tärkeää ei ole olla
kummankaan näköinen
Tärkeää on olla
oman itsensä näköinen
ja pitää vahvasti
kaksin käsin kiinni siitä
mitä elämäksi sanotaan
Tärkeintä on olla
yhdessä ja jaksaa
Olla paikalla silloin
kun välittämistä jaetaan
Tärkeintä on kuulua johonkin
ja hengittää samaan tahtiin
sen porukan kanssa
jota myös perheeksi kutsutaan.
tekijä tuntematon
tapahtuu " hinnalla millä hyvänsä" . En haluaisi itseäni tai lastani pidettävän keinotekoisesti hengissä vain hengissä olemisen takia. Elämässä täytyy olla mielekkyyttä ja hyvä terveys on siinä tärkeässä asemassa. En aio enää lapsia yrittää saada, mutta jos nyt vahinko kävisi ja syntyisi joku ihan minikeskonen, pyytäisin, ettei elvytystä edes aloiteta. Noin esimerkiksi...