Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en tiedä miten tulemme toimeen

Vierailija
28.08.2006 |

asumme siis 912 e/kk maksavassa vuokra-asunnossa, asumistukea n.100 e

miehen nettopalkka ulosottojen ja verojen jälkeen on n. 700 e

minun netto äitiysraha 614, kohta alkaa kotihoidontuki (n.500 euroa ?)



lapsilisät 210 e ,vanhempi on siis päiväkodissa



kassasta tulen hakemaan päivärahaa mitäköhän se olis 300-400 euroa ?



molemmat tuhlaamme turhuuteen (esim. karkkiin ehkä 100e) muuten ostan halpaa ruokaa enkä osta vaatteitä tms.



tammikuussa vauva (silloin 1v1kk ) menee päiväkotiin jolloin pääsen hakemaan työtä jos löytyy

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi riittää satanen turhuuksiin.

Vierailija
2/3 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 84 toisesta, jos alle kaksivuotias ja noin 50 jos yli kaksivuotias. Ei todellakaan viittasataa..ja työttömyyspäivärahaa ja kotihoidontukea ei saa yhtäaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri niin kuin joku sanoi: kotihoidontuki on alle 300 eur etkä voi saada samaan aikaan mitään työkkäristä.



taas näitä dorkia jotka pukkaa lapsia ja huomaa sitten, että raha ei riitäkään. mistä näitä ääliöitä sikiää, luuleeko ne lapsen elävän vedellä ja pyhällä hengellä vai?