Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
keksin eilen hyvän treenin...
07.03.2014 |
kävin zumba-tunnilla ja heti sen perään kuntonyrkkeily-tunnilla. ensin vähän aerobisempaa ja sitten rankempaa. Oli aika rätti olo.
Kommentit (2)
Hyvin keksitty! Mä keksin eilen hyvän aterian; ensin söin makkaraa ja heti sen perään söin keksin. Ensin vähän suolaisempaa ja sitten makeampaa. Oli aika nätti olo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Monta tuntia käytit tän sun treeniohjelman miettimiseen? On kyl aika mullistava..