Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sims 2:n pelaajia paikalla?

Vierailija
03.09.2006 |

Olis pulma: eli millä saan sängyn pois, en saa sitä edes siirrettyä ja siinä ei voi nukkua kun 1 vaikka onkin parisänky.



Toinen ongelma: milläs saan nukkekodin poistettua, joka on lytyssä lattialla? Molempiin sekä sänkyyn ja leluun tulee vaan ilmoitus: käytössä olevaa esinettä ei voi siirtää.



Kiitos, jos joku kertoo ratkaisun!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi kääntää tietenkään jos joku hahmo on siellä tai on MENOSSA sinne! Huomaa!

Vierailija
2/5 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä olevia esineitä ei voi siirtää tai poistaa. Ohjaa ne ihmiset tekemään muuta. Ymmärrätkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain niistä on aktivoituna nukkekoti/sänky. onko sulla se option päällä että vapaa tahto sallittu? silloin et edes tiedä mitä kaikkea ne haluaa itse tehdä.

Vierailija
4/5 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siinä on ainakin huijaus koodi eli move_objects on jolloin voi siirtää kaikkea, tai poistaa. googleta sims ja koodi saat siihen sims2 koodeja

Vierailija
5/5 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä normaali näkymässä siis paina ctrl shift ja c näppäimet yhtä aikaa pohjaan saat laatikon jonne koodi kirjoitetaan.

rahaa saa huijattua sims2 koodilla motherload;!;!;!;;!;!;! enter

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme