Omistusasunnosta stadin kämppään, kukaan muuttanut?
Me laitettiin hakemus kun huomattiin olevamme reilusti aravakelpoisia. Alue mitlä haetaan vain on niin suosittua, että katsotaan nyt saadaanko koskaan. Haetaan 4-5 huonetta. Onko kukaan vaihtanut miten meni?
Kommentit (9)
Eikö se vaikuta aravakelpoisuuteen?
joten ei vaikuta. Pankin asuntohan tämä on ja pirun kallis ja velka syö hermoja. Sen takia muutto vuokralle kiitos!
-ap
mutta muuttaisin kyllä, jos olisi mahdollista. Esim. Paloheinässä on tosi kivoja Stadin kämppiä. Olette kyllä aika pienituloisia, jos menette tulorajoihin. Miten ihmeessä olette ottaneet niin suuren lainan, että hermot menee?
emme edes ole kovin pienituloisia rajat oli yllättävän korkea kun sai lapsivähnnykset ja opintolainavähennykset!
Meillä bruttotulot yhteensä 5500 eli suhteellisen keskituloisia ollaan. Kaksi lasta ja vähän opintolainaa. Ei tehnyt edes tiukkaa mahtua tulorajan alle.
- ei ap -
Mutta toisaalta omistusasuminen on ainakin meillä sikahalpaa: uusi kerrostalokolmio alle 400 euroa kuussa, sis. korot, sähkö, vesi + vastike!
mutta kylläkin aravarahoitteisessa vuokra-asunnossa, jossa noudatetaan tulo- ja varallisuusrajoja. Eli en valitettavasti osaa auttaa. Toivottavasti saatte asunnon pian!
Me ollaan vaihtamassa asoon ja tähän jonoon varmaan jäämme tappiin saakka. Yhdestä puolivuosittain vapautuvasta asunnosta tuntuu taistelevan satoja ihmisiä...
- 10 -
Stadin kämppää. Menevät ensin ihmisille, joilla ns. kova tarve.