Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistusasunnosta stadin kämppään, kukaan muuttanut?

Vierailija
28.08.2006 |

Me laitettiin hakemus kun huomattiin olevamme reilusti aravakelpoisia. Alue mitlä haetaan vain on niin suosittua, että katsotaan nyt saadaanko koskaan. Haetaan 4-5 huonetta. Onko kukaan vaihtanut miten meni?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin kämppää. Menevät ensin ihmisille, joilla ns. kova tarve.

Vierailija
2/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vaikuta aravakelpoisuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei vaikuta. Pankin asuntohan tämä on ja pirun kallis ja velka syö hermoja. Sen takia muutto vuokralle kiitos!

-ap

Vierailija
4/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuttaisin kyllä, jos olisi mahdollista. Esim. Paloheinässä on tosi kivoja Stadin kämppiä. Olette kyllä aika pienituloisia, jos menette tulorajoihin. Miten ihmeessä olette ottaneet niin suuren lainan, että hermot menee?

Vierailija
5/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme edes ole kovin pienituloisia rajat oli yllättävän korkea kun sai lapsivähnnykset ja opintolainavähennykset!

Vierailija
6/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä bruttotulot yhteensä 5500 eli suhteellisen keskituloisia ollaan. Kaksi lasta ja vähän opintolainaa. Ei tehnyt edes tiukkaa mahtua tulorajan alle.



- ei ap -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta omistusasuminen on ainakin meillä sikahalpaa: uusi kerrostalokolmio alle 400 euroa kuussa, sis. korot, sähkö, vesi + vastike!

Vierailija
8/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kylläkin aravarahoitteisessa vuokra-asunnossa, jossa noudatetaan tulo- ja varallisuusrajoja. Eli en valitettavasti osaa auttaa. Toivottavasti saatte asunnon pian!



Me ollaan vaihtamassa asoon ja tähän jonoon varmaan jäämme tappiin saakka. Yhdestä puolivuosittain vapautuvasta asunnosta tuntuu taistelevan satoja ihmisiä...



- 10 -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustelu yms mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi