Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmaljungan tuplasoftyista?

Vierailija
03.09.2006 |

Minkä vuoden malleissa alkoi olla ne niskatyynyt? Ostin sisaruksille kirpparilta tuplasoftyt jotka ovat moniväriset ( mm. lilaa ja vihreää, ei kuitenkaan " kukertavat/kirjavat" ), niskatyynylliset ja haluaisin tietää mitä vuosimallia ne ovat? Siistit , ja runko oli musta,joten en usko että viime vuosisadan puolelle menee, vai meniskö?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan