Lue keskustelun säännöt.
Emmaljungan tuplasoftyista?
03.09.2006 |
Minkä vuoden malleissa alkoi olla ne niskatyynyt? Ostin sisaruksille kirpparilta tuplasoftyt jotka ovat moniväriset ( mm. lilaa ja vihreää, ei kuitenkaan " kukertavat/kirjavat" ), niskatyynylliset ja haluaisin tietää mitä vuosimallia ne ovat? Siistit , ja runko oli musta,joten en usko että viime vuosisadan puolelle menee, vai meniskö?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla