Lue keskustelun säännöt.
Lapsella polvitaipeessa kummalinen patti?
03.09.2006 |
jotekin tuossa leikkiessä koskin pojan jalkaa tuonen polvitaipeeseen, ja siellä on outo patti. Noin kananmunan kokoinen, mutta ei kipeä eikä poikakaan sitä ole itse huomannut. mitään tapaturmaa ei ole sattunut joten mietin että mistä tuollainen voi olla tullut?
Kommentit (2)
On synnynnäinen ja voi ilmestyä äkkiäkin, tosin en tiedä miten usein tulee lapsille . Kysessä on siis polven nivelkalvon poimu, joka pullistuu ulospäin ja on nestetäytteinen. On kivuton kunnes puhkeaa (ei välttämättä), silloin neste valuu pohkeeseen ja saattaa aiheuttaa kipua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kakkonen osui oikeaan tästä oli kyse... Vuosi seurataan ja jos patti ei hävitä niin poistetaan leikkauksella.