Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko SINÄ, että Bush vähintäänkin tiesi terrori-iskuista ennen syyskuun 11. päivää?

Vierailija
17.09.2006 |

Mä uskon! Ja tiedän useita, jotka ovat tutkittuaan asioita päätyneet tälle kannallle.



Olisi kiva kuulla ajatuksianne!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kuvattiin kun Bush sai asiasta ensimmäisen kerran tiedon.

Vierailija
2/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportti oli tehty asiasta aikoja sitten! Jo Clintonin hallintakautena oli tietoja, että bin Laden sitä ja tätä. Kattokaa Fahrenheit 9/11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Al-Qaidakaan tiesi niiden onnistuvan niin hyvin kuin onnistuivat, haavekuvissaan vaan toivoivat. Uskon kuitenkin, että tietoa oli että sellaista voisi tapahtua ja WTC voisi olla kohde.



Bushin ilmeestä ei kyllä kannata tulkita mitään, hänhän oli lastentarhan vieraana ja mitä ilmeisimmin joutui pieneen shokkitilaan.

Vierailija
4/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokin yhdysvaltalainen taho touhuun on sekaantunut.

Vierailija
5/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

UHRAUKSIA TEHDÄÄN JA HOMMA HOITUU!! JA ME PERKELEEN TYHMÄT USKOTAAN AINA USAN TV-KANAVIA!!

Vierailija
6/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan Seiskastako te nämä tietonne vedätte.



Olin New Yorkissa 9/11 ja voin vakuuttaa että sellaista ei tee kukaan ihminen itselleen tai omalle kansalleen. Ja vain hyvin harvat, epätoivoiset tai todella pahat ihmiset, pahimmalle viholliselleenkaan. Amerikkalaiseen perusluonteeseen ei kuulu pahuus sen useammin kuin muillakaan kansoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uusliberalistihaukat kyllä ottivat tästä uudesta " Pearl Harborista" kaiken irti - aivan kuten olivat ennustaneet aiemmin julkaistussa Project for New American Century -mietinnössään.



George ei näyttänyt yllättyneeltä, koska kuvamateriaalin perusteella se ei minusta vain mennyt jakeluun. Tämä sama jakelukeskus on tullut kohtuullisen tunnetuksi siitä, että postia on silloin tällöin hiukan hukassa. Varsinaisestihan sitä suurta laivaa ohjailevat täysin muut tahot.



Minusta on ongelmallista, että nämä AP:n kaltaiset paranoidikyyhkyt - käänteisvastine reaalihaukoille - syövät pohjaa jenkkipolitiikan käänteiden legitiimiltä arvioinnilta ja kritiikiltä.

Vierailija
8/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Suoraan Seiskastako te nämä tietonne vedätte.

Olin New Yorkissa 9/11 ja voin vakuuttaa että sellaista ei tee kukaan ihminen itselleen tai omalle kansalleen. Ja vain hyvin harvat, epätoivoiset tai todella pahat ihmiset, pahimmalle viholliselleenkaan. Amerikkalaiseen perusluonteeseen ei kuulu pahuus sen useammin kuin muillakaan kansoilla.

Historia on nimittäin tulvillaan omaa kansaa kohtaan tehtyjä hirmutekoja. En kuitenkaan usko mihinkään salaliittoon siltikään. Ja tuosta hyvä-paha jaottelusta ja sen infantiiliydestä en viitsisi lähteä edes keskustelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistuksen keskellä, että en yhtään hämmästyisi vaikka koko juttu olisi heidän omia tekosiaan... ja olen edelleen samaa mieltä. Itse asiassa olen vakaasti sitä mieltä että 9/11 on jenkkien omia tekosia.

Vierailija
10/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tuli noin moneen kertaan?

T:15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te aika hakoteillä olette ketkä luulette Bushin olleen tietoinen iskuista ja miten selitätte ne muut terrori-iskut maailmalla esim Briteissä, jotka ovat olleet WTC:n iskuille jatkoa, ovatko niidenkin takana Bush?



Tässä taas näkee kun yks mies/järjestö lietsoo jotain asiaa niin osa heikoista ihmisistä lähtee siihen mukaan kun ei osaa ilman höpötyksiä antaa omaa mielipidettään.