Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain oudon tekstiviestin. Tulkitkaa se mulle.

Vierailija
03.09.2006 |

" Selvää pässinlihaa. Pukki ja uusi vuona. Kili-c kulkuset. Kohta se on mennyt ensi joulukin. Mutta sydämessäni on aina lapsuuden 6-juhla. Sexfest på svenska. 876"

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pelottavakin kun on noin sekopäinen, vastasitko mitään?

Vierailija
2/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pysyisin kaukana ko. henkilöstä, enkä vastaisi takaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaisia kiertoviestejä, mitä aina välillä lähetellään kavereille. Niitä tulee sitten lähetettyä vähän kenelle sattuu. Ei varmaan mitään takaa-ajatuksia tällä kaverilla.

Vierailija
4/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" onnea pikkuisesta tytöstä! t: Raija ja Kalevi"



Kuka Raija ja Kalevi? Soitettiin numerotiedusteluun ja kävi ilmi, että ko. ihmiset asui jossain satojen kilometrien päässä ja olivat ihan vieraita. Mies hoksasi hetken päästä, että eksällä oli ollut joku äitin serkku Raija jossain niillä seuduin. Huvittavinta oli kuitenkin, että miehen eksä sai myös tytön pari kuukautta aiemmin uudessa suhteessaan. Eli huhu oli levinnyt suvussa ja laittivat viestin miehen kännykkään, kun eksällä oli salainen puhelinnumero ja eivät tienneet varmaan erosta.:)

Vierailija
5/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu suht kauan. Voisinkohan ottaa tän viestin sopimuksena siitä, että meistä tulee fuck buddyja?



-ap-

Vierailija
6/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli kyllä kanssa heti mieleen, että tää on niitä " kierokirjeitä" , jotka on joidenkin mielestä tosi hauskoja. Itse olisin vain vilkaissut, että jaha, tuollainen, näyttänyt miehelle, että kolahtaako sille paremmin ja sitten unohtanut koko viestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneen yhteyttä ottaneelle tarkoitetun viestin vahingossa sinulle.

Vierailija
8/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

åtta sju sex

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


åtta sju sex

Vierailija
10/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kävimme tekstarikeskustelua tuossa kohdin ja sain häneltä tekstarin vielä tuon jälkeenkin. Kyllä se mulle on. " Uutta vuonaa" en ymmärrä, en haluaisi vauvaa. :-/



-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Koska kävimme tekstarikeskustelua tuossa kohdin ja sain häneltä tekstarin vielä tuon jälkeenkin. Kyllä se mulle on. " Uutta vuonaa" en ymmärrä, en haluaisi vauvaa. :-/

-ap-

Missä te asutte? Tai missä tyyppi asuu? Tunnen yhden tuollaisen pukin, joka oikein ylpeilee pukkiudellaan...

Vierailija
12/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se elättelee toiveita sun suhteen...



Ja nrolle 16: Lighten up å lös lite på pipon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Löytyyhän noita ilmoituksia tietyistä lehdistä ja nykyään netistä tietysti. Mutta eihän sellaiseen tarvitse alentua. Onhan meillä molempain käsiemme sallimus..."



-ap-

Vierailija
14/14 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


" Löytyyhän noita ilmoituksia tietyistä lehdistä ja nykyään netistä tietysti. Mutta eihän sellaiseen tarvitse alentua. Onhan meillä molempain käsiemme sallimus..."

-ap-

Vai etkö saa mitään parempaa kuin tuollaista? Huhhuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme