Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alzheimer-anoppi vaatii Tiimarissa ja Anttilassa käyntiä, mikään muu ei kelpaa

Vierailija
19.05.2023 |

Tiimarista pitäisi kuulemma päästä tarjoushaukkailemaan jotain kimalle/glitterkrääsää ja edullisia kansioita, taas Anttilasta ostaisi mieluusti vaatteita jos vain jaksaisin kuskata käymään. Olen siis selventänyt että kys. ketjut ovat KONKASSA mutta ei suostu uskomaan tai kelpuuta mitään vaihtoehtoista ketjua. Kohta alkaa taas vänkääminen siitä saamarin Tiimarista.

Mitä teen? Olen aivan loppu ja työnnän Tiimarin kohta harakan persukseen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi perjantai teillä siellä

Vierailija
2/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie Normaliin tai Tigeriin? Tokmanni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harakkaa et kyllä kiusaa.

Vierailija
4/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimari löytyy kyllä täältä Kouvolasta ja Anttilan ränsistynyt rakennus siitä vierestä. Ei muuta kuin nokka kohti Kouvolaa!

Vierailija
5/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava aihe mutta repesin :D tätä se on valitettavasti muistisairaudesta kärsivien kanssa. Vaikka Tiimari ja Anttila olisivat vielä olemassakin, anoppisi mankuisi sinne menoa taas pian kunhan unohtaa että kävitte siellä jo.

Vierailija
6/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitokset on näitä varten. Itse en jaksaisi päivääkään.

Vierailija
7/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forumissa oli joku 10 min. Pizzeria. Nimi taisi olla pizzeria nro 1 ja pizzat piti tulla 10 minuutissa tai sai ilmaiseksi. Ensin pizza. Sitten öky jäätelöannos Fazerin jäätelöbaarissa.

Vierailija
8/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko etsit ongelmaan ratkaisua? Laitoshoito

Vierailija
9/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimari on Kouvolassa, jos ette kaukana asu niin vie sinne. Kävin siellä itse pari viikkoa sitten.

Vierailija
11/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harakkaa et kyllä kiusaa.

Linnuista puheen ollen, onko jotkut linnut huumattu, kun tuolla metsätiellä joskus tulee vastaan joku, eikä siirry sivummalla vasta kun parin metrin päässä.

En muuten tiedä mikä oli. Musta lintu. Kreetalla näin ravintolassa häkissä mustan linnun. Teki pahaa.

Vierailija
12/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimari on Kouvolassa, jos ette kaukana asu niin vie sinne. Kävin siellä itse pari viikkoa sitten.

Täälläkö ihan aikuisten oikeasti tarjotaan tällaista ratkaisua jonkun muistisairaan oikkuihin? Vaikka kärräisitte anopin sinne tiimariin, se unohtaisi sen jo seuraavana päivänä ja paluu ap:n tilanteessa lähtöruutuun.

Vierailija
13/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivat jostain varastoista esiin jonkin glitterkrääsän tai kansion ja selität, että vastahan sinä nämä sait.

Vierailija
14/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kävitte edellispäivänä ja lähetä etsimään niitä glitteritä viereiseen huoneeseen.

Vierailija
15/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivat jostain varastoista esiin jonkin glitterkrääsän tai kansion ja selität, että vastahan sinä nämä sait.

Juuri tämä + jääkaapin seinään magneeteilla paperi kiinni ja teksti KÄVIT EILEN TIIMARISSA JA ANTTILASSA KANSSAMME, HAUSKAA OLI ":)"

Vierailija
16/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jouduin piipahtamaan Valtarin Tiimarissa vähän aikaa sitten. Muistisairas isäni ei suostu käyttämään muita kuin Tiimarin lukulaseja..

Vierailija
17/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittes. Sillä siitä pääset.

Vierailija
18/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puheenaihetta. Anoppi ei muista kuitenkaan että halusi glittereitä 30 sekunnin kuluttua.

Vierailija
19/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forumissa oli joku 10 min. Pizzeria. Nimi taisi olla pizzeria nro 1 ja pizzat piti tulla 10 minuutissa tai sai ilmaiseksi. Ensin pizza. Sitten öky jäätelöannos Fazerin jäätelöbaarissa.

Miten tämä auttaa aloituksen ongelmaan?

Vierailija
20/21 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkö ihan aikuisten oikeasti tarjotaan tällaista ratkaisua jonkun muistisairaan oikkuihin? Vaikka kärräisitte anopin sinne tiimariin, se unohtaisi sen jo seuraavana päivänä ja paluu ap:n tilanteessa lähtöruutuun.

Oma muistisairas anoppini kyllä "muistaa" käyneensä kun ne glitterit, tarrat ja tiimarin pussit löytyvät keittiöstä. Ei siihen paljoa vaadita. Käy sitten vaikka ilman anoppia, ja vie roinat hänelle.