Pienet rinnat ja imetys.
Tuli mieleen kun tossa isojen ja pienten rintojen haitta ja etu-ketjussa joku sanoi, että isoilla rinnoilla on hankalampi imettää. Mulla on kaksi säälittävää rusinaa ja koin kyllä imetyksen tosi hankalaksi niiden takia. Alkuun ei alapään haavan takia voinut istua, eikä imetys onnistunut millään maate kun rinnat ovat niin pienet. Vauva vaan pureskeli rinnanpäitä ja ne tuli sikakipeeksi. Vellitutilla vain onnistui. No sitten kun sai istua, imetys kyllä onnistui hyvin mutta siinä oli se paha puoli ettei voinut yöllä syöttää maaten ja levätä samalla - piti aina nousta istumaan. Sitten virkistyi ja meni aikaa että nukahti uudestaan. Olin ihan rättipoikki silloin vauva-aikana... Onko muilla rusinarintaisilla samoja fiiliksiä?