Lue keskustelun säännöt.
Takki haussa!
09.09.2006 |
Tietääkö kukaan onko missään pk-seudulla vielä myynnissä välikausitakkeja? Stokkalla ainakin on myynnissä vain villakangasulstereita. Tyhmää kun täällä on ilmat vielä pitkään sellaiset että pärjäisi hyvin ilman paksua takkia.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla