Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takki haussa!

Vierailija
09.09.2006 |

Tietääkö kukaan onko missään pk-seudulla vielä myynnissä välikausitakkeja? Stokkalla ainakin on myynnissä vain villakangasulstereita. Tyhmää kun täällä on ilmat vielä pitkään sellaiset että pärjäisi hyvin ilman paksua takkia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme