Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti tulitte raskaaksi ja mika on ikanne? Yritan perustella miehelle miksi alkaisi olla jo kiire aloittaa lasten tekoa.

Vierailija
09.09.2006 |

Molemmat ollaan 29-vuotiaita ja mies haluaa vielä odottaa. Olettaa, että tulen heti raskaaksi, kun aloitetaan yrittäminen. Miehelle on nimittäin sekin tärkeää, että lapsi syntyy alkuvuodesta. Eli vakuuttakaa mut (ja etenkin mies), ettei lapsia voi noin vain tilata, niin että ne tulevat milloin haluaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin puoli vuotta ollaan yritelty.

Vierailija
2/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut tilaisuutta lapsentekoon, koska tapasin miehenikin vain ½ vuotta ennen yrityksen alkamista. Eli aikaa en hukannut sen suhteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 34-vuotias ja yritystä takana 9 kk. EI natsaa ei.

Vierailija
4/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelisen vuotta ennen kuin mies näytti vihreää valoa. Nyt on vuosi yritystä täynnä ja mies ihmeissään. Luuli kai että heti tärppää. Nyt syyttää minua siitä ettei vielä ole tärpännyt.

Vierailija
5/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsia jo kaksi, lyhyellä ikäerolla.

Vierailija
6/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia on kuitenkin neljä, joten ei niitä tilaamalla tehdä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuu kai aloittamaan loppukeväästä, koska lapsen pitää syntyä alkuvuodesta. En tiedä mitä sitten tapahtuu jos lapsi ei heti olekaan tulossa.. Lopetetaan yritys ja taas vuoden päästä uudestaan?? :(



Onko muiden miehillä ollut yhtä hölmöjä syitä?



ap

Vierailija
8/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolloin 31v. Nyt ollaan oltu puoli vuotta ilman ehkäisyä ja mitään ei ole saatu aikaiseksi. Ollaan kyllä oltu tosi kiireisiä tahoillamme töissämme ja paljon eri paikoissakin, joten yritys ei ole ollut kaikkein tehokkainta, mutta kuitenkin. Ikää nyt 34v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 keskenmenoa, 2 lasta ja tämä kaikki 5 vuoden sisään.

Vierailija
10/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, että saa ajokortin aiemmin?? En tiedä. Kyllä se muakin ihmetyttää..



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tärppää. Jostain syystä muuten miehillä on usein hyvinkin epärealistiset käsitykset hedelmöittämiskyvystään ja he kuvittelevat, että nainen tulee raskaaksi pelkästään istumalla vierekkäin sohvalla, kun ehkäisy on jätetty pois. Meissäkään ei mitään vikaa ole, mutta ei vain tärppää.

Vierailija
12/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO voi jeesus! MIetin nyt vielä, kannattaako tuollaisen imbesillin kanssa ryhtyä penskanvääntöön lain.

Vierailija:


Ehkä siksi, että saa ajokortin aiemmin?? En tiedä. Kyllä se muakin ihmetyttää..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toka neljännestä 32v. Mies oli myös ihan varma, että heti tärppää. No pian tärppäsikin, vaikka olin varmautunut keskimäärin 6kk yritykseen.

Vierailija
14/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti! Vaikka tulisitkin keväällä raskaaksi ja lapsi syntyykin etuajassa joulukuussa, niin mitäs mies sitten tekee? Antaa varmaan lapsen pois..



No ei tosissaan, minäkin olen odotellut nyt neljä vuotta vauvakuumeisena kun mies ei vielä lasta halua. Ja minä TIEDÄN että en tule helposti raskaaksi ja että tarvitsen lääkkeet kunhan lapsen teko aloitellaan. Ikää kylläkin vasta 25, joten sillä tavalla ei vielä hirveä kiire ole, mutta itse olisin halunnut saada lapset alle kaksvitosena, joten harmittaa tämä odottaminen kun meillä ainakaan ei varsinaisesti ole siihen mitään syytä (molemmilla siis koulut käyty, vaki työt jne. )



Mitäs miehesi sanoo, jos juttelet hänelle ja kerrot että raskaaksi ei aina niin vain tulla yhdestä kerrasta? Että monesti siihen menee kuukausia tai voi mennä vuosiakin. Mitä mies yleensä tällaiseen vastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meni 3vuotta siitä kun aloitettiin (ennen kuin tajusin hankkia ovistikkuja)

Vierailija
16/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


NO voi jeesus! MIetin nyt vielä, kannattaako tuollaisen imbesillin kanssa ryhtyä penskanvääntöön lain.

Vierailija:


Ehkä siksi, että saa ajokortin aiemmin?? En tiedä. Kyllä se muakin ihmetyttää..

ap

Vierailija
17/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lapsen pitäisi syntyä alkuvuodesta. Etkö ole kysynyt. Outoa...

Meillä ehkäisyn pois jättämisestä kulunut kaksi kiertoa 29- ja 31-vuotiaana.

Vierailija
18/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lähdettiin yrittämään hyvissä ajoin jos menee taas useampi kuukausi, tulin raskaaksi ensi kierrosta (34-vuotiaana).



En tiedä oliko vaikutusta, mutta olin lopettanut hormonaalisen ehkäisyn jo useampi vuosi aiemmin eli elimistön oma hormonitoiminta oli täysin normaali ja kierrot säännölliset. Olen kuullut että monilla saattaa olla pitkäänkin kierrot sekaisin kun pillerit lopettaa, se voi vaikuttaa.

Vierailija
19/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat saivat alkunsa toisesta kierrosta ilman varsinaista yrittämistä.



Kaveripiirissä on kaikkea ekasta kierrosta vuoteen.

Vierailija
20/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v. vahinkoraskaus (pillerit)

21v. Yksi yrityskierto

24v. kaksi yrityskiertoa (keskenmeno)

24v. Yksi yrityskierto

26v. Yksi yrityskierto

28v. kaksi yrityskiertoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi