Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti tulitte raskaaksi ja mika on ikanne? Yritan perustella miehelle miksi alkaisi olla jo kiire aloittaa lasten tekoa.

Vierailija
09.09.2006 |

Molemmat ollaan 29-vuotiaita ja mies haluaa vielä odottaa. Olettaa, että tulen heti raskaaksi, kun aloitetaan yrittäminen. Miehelle on nimittäin sekin tärkeää, että lapsi syntyy alkuvuodesta. Eli vakuuttakaa mut (ja etenkin mies), ettei lapsia voi noin vain tilata, niin että ne tulevat milloin haluaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattavat siihen, että noin puolen vuoden - 12 kk ikäerolla muka on noin suuri merkitys. Ja jos ajatellaan tosin päin, niin onko se nyt niin hirveän kivaa olla aina se kaikkein vanhinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän