Lue keskustelun säännöt.
Muita jotka pöpperössä kolmiolääkkeestä juuri nyt?
03.09.2006 |
Voimat on loppu ja itkukohtaukset riesana, nyt otin sitten rauhoittavan lääkkeen ja olo ihan tokkurainen. Epätodellinen. En millään jaksaisi tätä että jokainen päivä on jonkunlaisessa " pilvessä" oloa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla