Pitäkää huolta ystävistänne!! =)
Mun tekis mieli keksiä jotain mukavaa ystävälleni. Hirveästi ei ole rahaa, mutta jotenkin haluasin häntä sykähdyttää. Harvoin tulee sanottua suoraan miten tärkeä hän minulle on. Aina valmis auttamaan ja kuuntelemaan.
Kommentit (6)
Minä sain ystävältäni itsetehdyn " kortin" , lehdenmallisen, johon oli keskelle liimannut pehmosydämen. Takana oli niin koskettava teksti ystävyydestämme, että liikutuin kyyneliin. On oikeasti ihanaa tuollainen :-)
Minä nään punaista heti kun joku kertoo uhrautuneensa ystävänsä tähden. Lienen vanhanaikainen mutta kuvittelen että ystävää tuetaan ja asioita tehdään heidän puolestaan laskematta niitä uhrautumisiksi
nään negatiivisena asiana koska minulla on joskus ollut " ystävä" joka aina jaksoi kertoa ja laskea miten hän on tehnyt eteeni sitäjatätä ja kuinka monta kertaa hän on puolestani uhrautunut. Katson ettei ystävän eteen tehdyt asiat ole uhrautumista vaan toisen tukemista koska tästä niin välittää =)
6
kaikki ei koe uhrautumista tuolla tavalla. minun vuokseni on varmasti uhrauduttu vaikka ei ole sitä sanottukaan. en minäkään ystävilleni toitota että voi ei, kai se on uhrauduttava....
minä puolestani uhrauduin eilen ystäväni vuoksi lähtemään läkikuppilaan oluselle vaikka ei tod. olisi jaksanut kun juuri olin saanut kaikki kolme kakaraani sänkyihinsä. muuta fillarilla läksin ja ystävälleni tuli hyvä mieli ja minulle myös!