Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäkää huolta ystävistänne!! =)

Vierailija
17.09.2006 |

Mun tekis mieli keksiä jotain mukavaa ystävälleni. Hirveästi ei ole rahaa, mutta jotenkin haluasin häntä sykähdyttää. Harvoin tulee sanottua suoraan miten tärkeä hän minulle on. Aina valmis auttamaan ja kuuntelemaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä puolestani uhrauduin eilen ystäväni vuoksi lähtemään läkikuppilaan oluselle vaikka ei tod. olisi jaksanut kun juuri olin saanut kaikki kolme kakaraani sänkyihinsä. muuta fillarilla läksin ja ystävälleni tuli hyvä mieli ja minulle myös!

Vierailija
2/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ystävältäni itsetehdyn " kortin" , lehdenmallisen, johon oli keskelle liimannut pehmosydämen. Takana oli niin koskettava teksti ystävyydestämme, että liikutuin kyyneliin. On oikeasti ihanaa tuollainen :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nään punaista heti kun joku kertoo uhrautuneensa ystävänsä tähden. Lienen vanhanaikainen mutta kuvittelen että ystävää tuetaan ja asioita tehdään heidän puolestaan laskematta niitä uhrautumisiksi

Vierailija
4/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävän vuoksi myös uhraudutaan!!

Vierailija
5/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nään negatiivisena asiana koska minulla on joskus ollut " ystävä" joka aina jaksoi kertoa ja laskea miten hän on tehnyt eteeni sitäjatätä ja kuinka monta kertaa hän on puolestani uhrautunut. Katson ettei ystävän eteen tehdyt asiat ole uhrautumista vaan toisen tukemista koska tästä niin välittää =)

6

Vierailija
6/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei koe uhrautumista tuolla tavalla. minun vuokseni on varmasti uhrauduttu vaikka ei ole sitä sanottukaan. en minäkään ystävilleni toitota että voi ei, kai se on uhrauduttava....