Lue keskustelun säännöt.
Miten nuo uudet vastavalmistuvat kertostaloasunnot käyvät
02.08.2013 |
kaupaksi Helsingissä? Tuntuu että uudisrakentamista on ihan hirveästi, Lauttasaari ihan täynnä ymym. Mistä niitä ostajia riittää?
Kommentit (2)
Olen minäkin miettinyt, kuka ne hirmuisen kalliit ja identiteetiltään kuitenkin aika perustasoiset (= jo kaukaa näkee, että on suuren suomalaisen bulkkirakentajan tekosia) keskusta-asunnot oikein ostaa. Kyllä kai se kauppa käy, muutenhan ei rakennettaisi. Mutta hurjalta tuntuu moinen meno. Ehkä Suomessa on nykyisin enemmän hyvin suurituloisia ihmisiä, jotka voivat palkoistaan rahoittaa jopa puolen miljoonan tai lähes miljoonan euron perheasunnon?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietääkö kukaan?