Lue keskustelun säännöt.
HELP!!! Jokoha kohta olis lähtö synnärille????
27.08.2006 |
Supistelee sillee kipeesti että kipu säteilee alapäähän viiltävänä kipuna ja myös selkään.
Vauva liikkuu myös aika paljon tällä hetkellä.
Onkohan se vauva mikä potkii/hakkaa jotain hermoja vai onko ne niitä synnytyssupistuksia??? Rv 38
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla