Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvan nimen kertominen tekstarilla

Vierailija
16.09.2006 |

millainen olisi kiva viesti, jossa kerrotaan juuri kastetun lapsen nimi? joku ihana runo on olemassa, kun muistais..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasteessa. Vittu, että se on tyhmää.

Vierailija
2/7 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ole sitten hiljaa.



Musta toi kiroilu on aivan järkyttävää. Ja varsinkin kun ajattelen, että asialla mitä luultavammin on jonkun lapsen vanhempi.. voi lapsi parkoja minkalainen kasvuympäristö.



nimim. meillä EI kiroilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää ihmiset luovuuttanne, kun teillä sitä on.

Vierailija
4/7 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis anneta mitään nimiä, vaan otetaan lapsi seurakunnan jäseneksi. VITTU, MIKÄ URPO OLET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/7 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäremme sai tänään nimekseen Linnea Adalmiina.

Vierailija
6/7 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ilmoitimme läheisille, että me olimme antaneet hänelle nimen.



Ristiäiset oli sitten kuukauden päästä...... Eli se tilaisuus jossa lapsi otettiin seurakunnan jäseneksi.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kaveri laitto ennen ristiäisiä anagrammina nimen tekstarina.. sitä oli hauska yrittää ratkoa =)